söndag 26 augusti 2012

Slänger in ett snabbt inlägg om dagen idag innan jag ska göra i ordning mig för sängen.
Idag åkte jag, sammi, izzy och destiny och kolla på några killars soccergame, gick dock inte så bra för dom- dom förlora med 2-0.
Direkt efter matchen åkte hela familjen till en efträff och åt middag med alla utbytesstudenter i oklahoma. Var så roligt att träffa några andra som är i samma sitts som jag sitter i. Det var två andra svenskan där, oscar som jag går i samma skola som i sverige och sedan Liv som kommer från göteborg. Var så skönt att få prata lite svenska och båda som två är super sköna, så vi har bestämt att vi ska träffas lite då oc då under vårt år. Snackade även med dom andra utvutesstudenterna som kom från alla möjliga länder världen över- super kul!
Nej nu ska jag hoppa i duschen och förbereda mig för att gå upp 5.30 imorgon. Säger godnatt med en bild från idag på mig, izzy och destiny när vi kolla på matchen. Och sen en på resultatet till när jag och syrran var uttråkade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar