onsdag 29 augusti 2012

Idag har varit en sån där bra dag!

Hände inget speciellt i skolan idag vad jag kommer ihåg. Var dock en väldigt seg dag och var super trött. Kom hem och blev genast på bättre humör. Pratade en snabbis med jenny och viggo på skype sedan snackade jag en timma med mammsen. Efter det drog jag och syrran iväg på en shopping tur. 
Det här var det jag fick med mig hem bara älskar gummistövlarna, hur söta!?
På vägen hem från shoppingrundan fick vi ett sms av Kenzie att hon precis ränsat ut sin garderob och att vi fick komma och ta vad vi ville. Inte tacka vi nej till det inte. Så kom hem med två kassar till utöver det som är på bilden. 

Jag och syrran gick  igenom varandras garderober och pröva alla möjliga olika outfits. Hittade då syrrans gamla girlscout-dräkt. Haha är den inte wonderful!?

Idag blev det även 100% klart att jag och Kajsa ska träffas i Nebraska på lördag! Ni anar inte hur lycklig och hög på livet jag är just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar