fredag 3 augusti 2012

Man vet aldrig när man får finbesök i det här landet

Har jag berättat om vad man kan få besök av när man bor i det här älskade landet och älskade staten.....?

Min syster berättade att när hon var på camp förre veckan hade en utav tjejerna där blivit biten eller stucken kanske man blir? av en skorpion
Inte nog med det. Hon berättade också att hon var väldigt rädd för spindlar. Jag börja små skratta lite och sa ja alla småkryp är väll äckliga men dom gör ju inget. Då var det hon som skratta åt mig och sa, Anna du är i USA nu. För några år sen såg vi en black widow (svarta änkan) när vi bytte golv i huset. 

Ni kan vara säkra på att jag är livrädd för spindlar nu också. 
Hela familjen här måste tro att jag är dålig i magen varje gång jag går på toaletten, för innan jag sätter mig på toa måste kolla varenda millimeter i hela badrummet om jag ser en skorpion eller en spindel. 
Varje gång jag ser en mörk fläck i huset, spelar ingen roll om den är stor eller liten eller om det är en smutsfläck eller en damtuss, jag får PANIK och tror att det är en spindel. 

Tror vi hoppar över några passande bilder till det här inlägget va..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar