måndag 13 augusti 2012

En till såndär dag då man gjort allt och ingenting

Dagen började med att jag prata med mamma på Skype- saknar dig redan! Sedan blev det filmtittande med syrrorna fram till lunch. Efter lunchen drog jag och Sammi ut och bättrade på brännan och efter det har det varit en väldigt händelsefattig dag. Jag och syrrorna städade köket och vardagsrummet och efter det har jag suttit på rummet och gjort allt och ingenting. Har pratat med Jenny på skype vilket var välbehövligt efter att inte pratat på flera dagar. Så har jag ritat och sen tränat lite.Det var vad jag gjort en måndag som denna.
Morgondagens planer är att åka och shoppa ett par joggingskor (då har jag inga fler ursäkter kvar till att slippa joggingrundorna, tyvärr..) och ett par skor till bröllopet som vi ska på till helgen. Sen kanske jag ska träffa Oscar som är en annan utbytesstudent som går på min skola hemma i Sverige. Ska bli riktigt skönt att få höra och prata lite svenska efter att man hör engelska dag in och dag ut.

Bjuder på en bild på vad jag ritade idag, eftersom det inte hänt så mycket annat kul idag som va värt att ta kort på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar