fredag 3 augusti 2012

Med detta inlägg säger jag godnatt

Vi har hunnit med mer idag än bara shoppat shorts. Jag fick skämmas lite när jag sa att jag aldrig sett en hel Harry Potter film utan att ha sovit igenom halva. Och eftersom jag har hamnat i världens Harry Potter-familj som har läst alla böcker minst 2 gånger, kan alla repliker i alla filmerna och som har Harry Potter prydnader i huset, så var det första dom gjorde när jag berättat min sorgliga enligt dom nyhet att sätta på en HP film. Och dom bokstavligt talat vaktade mig så jag inte somna. 
Så från och med nu kan jag säga att jag sett en hel Harry Potter film. 

Vi har även haft en riktig tjej eftermiddag/kväll. Vi har spelat wii, vi har målat naglarna, vi har prövat alla maskeradoutfits vilket var en hel del och vi har legat i syrrans säng och pratat om allt mellan himmel och jord. 

Nu är klockan snart tolv och sängen kallar på mig. I morgon blir jag upphämtad kl 10 utav min IEC vilket är som en kontaktperson som man träffar och håller kontakten med regelbundet under sitt år. Vi ska åka till flygplatsen och möta upp några till utbytesstudenter sen ska vi äta lunch. 
Det var allt för ikväll, godnatt!

Omg måste bara berätta, idag har jag ätit min första fortune cookie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar