fredag 3 augusti 2012

Redo för skolan

Dagen har spenderats på olika shoppingcenter i jakt efter shorts som är tillåtna i skolan.

Kanske inte har berättat hur dresscoden på skolan är, men reglerna är i alla fall att man inte får ha shorts/kjol/klänning som är kortare än fingertopparna när man har armarna utsträckte längst sidorna. Men får inte heller ha linnen som är smalare än 5 cm i axlarna. 

Så nu är jag redo för skolan med mina nyinköpta riktigt snygga och som inte alls ser ut som killbyxor shorts
 Måste även visa min snygga backpack som jag ska ha till skolan. Här går alla runt med såna här. Vill jag ens veta reaktionerna jag skulle få om jag kom till rudbeck med den här?

Eftersom jag faktiskt bor i USA nu så måste jag ju följa deras mode. Här går alla ungdomar runt med såna här shorts, så kände att det var dax att införskaffa mig ett par sånna också. Måste erkänna att dom är grymt sköna! Kommer dock inte användas i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar