söndag 19 augusti 2012

Kort om helgen

Nu sitter jag i sängen och har nästan precis kommit hem efter helgens äventyr. I fredags kom vi fram runt 12 på natten och gick och la oss direkt. Lördagen bestod av att göra i ordning sig fram till klockan halv 4 då vi åkte till bröllopet. Var ett jätte fint bröllopet, och nu har jag fått träffa hela tjocka minst sagt släkten. Deb med hennes 10 syskon, sedan allas barn och barnbarn...
Jag, sammi och Jenna drog runt 9- halv 10 och drog hem och spela biljard, kolla på film och satt och snacka. En lyckad kväll!
Dagen idag har spenderats på familjen Schonewies släktträff (pappans sida) så nu har jag bokstavligen stalat träffat hela släkten. 

Lite bilder från bröllopet
Sammi
Izzy och Dave
Sammi, jag och Izzy
Dave, Deb och Daves barnbarn

Sammi och jag
Sammi, Izzy och jag
Jenna (sammis kusin), Sammi och jag
Sammi och sötaste Megan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar