torsdag 16 augusti 2012

Kan inte alltid vara på topp

Vart ska jag börja... 
Första dagen i high school, något som jag trodde skulle bli en av dom bästa dagarna och jag var så excited för den här dagen. Men nej riktigt så var det inte. Har aldrig känt mig så ensam och felplacerad i hela mitt liv. Hade inte någon klass med någon jag kände, skolan är enorm så hittade ingenstans, lärarna pratade i 180 km/h så hade svårt att förstå vad dom sa på genomgångarna, behöver jag fortsätta..

Första hemlängtan kom även idag. Idag har varit en sån dag som jag bara vill åka hem. Efter dagen i skolan idag känner jag bara en ångest över att gå tillbaka dit i morgon. 

Jag antar att det är normalt att känna såhär efter första dagen i skolan. Jag hade hört andra som berättat att dom kände sig lite ensamma första dagen, men jag var inte beredd på att det skulle kännas såhär. 
Även fast det är svårt att tänka positivt när man ligger i sängen och det man vill som mest nu är att få en kram utav mamma och pappa så måste jag försöka tänka på att allt kommer bli bättre när jag skaffat mig lite kompisar och språket blivit bättre.

Säger godnatt med en bild på mig och världens bästa mamma


1 kommentar:

  1. Heja, Anna! Du är bäst - du kommer igen.
    Stor kram från Maria

    SvaraRadera