onsdag 15 augusti 2012

Classes

De classes jag kommer läsa det här året är: 

1st: Algebra 2 Här läser man alla matteområden enskilt, i Sverige har man bara math
2nd: Spanish 3 Bara för att köra pappa och farmor glad och inte glömma bort den enorma kunskap av spanska jag har. 
3rd: Sports medicine En kurs där man pluggar ungefär till sjukgymnast. Man får lära sig om alla muskler, skador, hur man lindar och tejpar olika skador osv. 
4th:  English 10 Vilket innebär att jag inte kommer läsa någon "nybörjarengelska" utan kommer läsa engelskalektioner med engelsktalande- hur det nu ska gå i början... 
5th: Vocal music Vilket är körsång. Med den kören kommer jag troligtvis resa en hel del runt i landet och tävla osv- ska bli så kul!
6th: US History En obligatorisk kurs för alla utbytesstudenter, så hade inte så mycket att säga till om när det kom till den kursen

Är så excited över att få läsa dom här kurserna. För en gång skull känner jag att det ska bli kul att gå upp i morgon till skolan. Är dock sjukt nervös, kommer aldrig kunna somna ikväll.. 
Berättar i morgon allt om hur första dagen i High School var. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar