fredag 10 augusti 2012

Onödigt och tråkigt inlägg efter en händelselös dag.

Dom två senaste dagarna har varit väldigt händelsefattiga. Dagen idag har varit en riktig "ta-hand-om-mig-själv-dag". Började med att jag gick upp och körde ett litet styrkepass- ja ni hörde rätt, Anna Gustafsson har tränat! Sen gick jag ut och sola i två timmar ungefär. Efter det gjorde jag en ansiktsmask och måla naglarna. Sedan har jag bara legat och slappat framför tvn framför en film.
Glömde säga att jag hann med att bli en gris idag också
Blir tidig läggdags idag för imorgon bitti kl 7 bär det av till Kansas med syrrorna och mamman. Lillsyrran ska spela en fotbollscup och så ska vi gå på en proffetionell soccergame också. Ska bli super kul med en liten tjejweekend fylld med fotboll. Kommer hem på söndag igen, då det är mammans födelsedag.

Kommer inte blogga något i helgen, men då vet ni varför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar