måndag 27 augusti 2012

Första soccerträningen

Första soccerträningen var idag då. Vad ska jag säga om den, det är lite skillnad på nivån här i usa och hemma.. Och hur ska jag säga för att det inte låter som att jag skryter. Men hemma har jag varit medel-bra i laget och efter träningen idag kom tränaren fram till mig och sa att han tyckte jag skulle göra en try-out för skolans soccerteam. Får se hur det blir med den saken men det gjorde iallafall min dag. Åter till träningen, vi börjar med fotbollsplanen, den var samma size som en sju-mannaplan och jag kan inte ens kalla det en fotbollsplan. Det var en äng/gräsplätt med två uppsatta mål. Haha men laget var as skönt och träningen bestod av mycket skratt så kommer nog bli ett riktigt roligt soccerår!
Varning för äcklig bild. Men efter att inte satt på sig fotbollsskorna sedan november så såg mina fötter ut såhär efter en träning:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar