fredag 31 augusti 2012

Dagen igår

Dagen igår var väldigt händelserik. Började i skolan med att på första lektionen hade vi övning på hur man ska utrymma skolan om något av alla larmen går. Det är ett brandlarm då man självklart ska ta sig ut ur skolan så snabbt som möjligt. Sedan är det ett larm om det är någon som skulle ha en pistol i skolan eller bomb eller något, då ska men låsa dörren till klassrummet och släcka alla lampor. Sedan är det ett larm om det skulle komma en tornado, då ska alla gå ut i korridoren och sätta sig mot väggen. 

Andra lektionen var advisory så då skulle alla i skolan vara i gympasalen eftersom den stora matchen (Jenks-Union) är idag. Så alla i footballslaget blev presenterade, tränaren stod och prata lite, cheerleaderna var där och dansa(eller vad dom gör), alla sjöng nationalsången osv. Var även så gulligt då en kille kom fram på "scen" (det är läktare runt hela gympasalen så scenen är som på golvet) med jätte fina kläder och en vit ros i handen. Så frågar han inför hela skolan om ... (kommer inte ihåg hennes namn) vill gå med honom på homecoming- hur gulligt!? 

Sedan var det Vocal music som jag älskar! Har föresten inte berättat vad projektet där är än. Vi ska samla in pengar så vi ska sälja cookiedough- haha är jag i Amerika eller vad!? Det är som glasspaket (bigpack) fast fyllda med kakdeg. För er som undrar är det exakt den degen som är i Ben&Jerry's cookiedough, så mamma om jag kunde hade jag skickat lite smet till dig. Alla måste sälja minst 10 st till på onsdag. Har en känsla av att det kommer sluta med att jag köper 10 st själv för man vill ju inte direkt gå i området och knacka dörr när man inte känner någon. Jaja vi får se hur det blir med det.

Sedan hade jag engelska och då hade vi test på en novell vi läst. Och på tal om test- JA, så gott som alla tester i skolan har olika alternativ man kan välja på som svar (1X2 frågor). Så testet igår gick bra I think.

Igår kväll så invigde jag och syrran gymmet- tro de eller ej!
Efter grymt mycket skratt, svett och en hejdundrans träningsverk idag drog vi över till Tim och bada och satt och snacka.
 Här kan ni se hur duktig jag är i skolan:
Btw. B i child development är pga av att jag inte lämnat in en sak en så kommer snart stå ett A där också, haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar