söndag 5 augusti 2012

En katt fattigare sedan en katt rikare

Dagen börja inte på det bästa sättet.. 
Vid frukost bordet berättar mamman i huset att inatt gick en av katterna bort. Dom var inte säkra, men dom tror att han blev dödad av en annan katt. 
RIP Oreo!<3

Det har varit deppigt hela dagen och vi har inte gjort speciellt mycket. Men vid 12 ungefär åkte hela familjen utan jag och "lämna in" Oreo för kremering tror det heter så. När  dom kommer hem springer  min yngsta syrra upp på mitt rum och skriker att dom hittat en kattunge och att den nu är nere i vårt kök. Haha jag trodde hon drev men när jag gick ner så låg en liten kattunge i sammis knä. Dom hade hittat den ute och troligen hade dens mamma dött så vi ska nu behålla den i några veckor och sen ta ett beslut om vi ska ha kvar den eller inte. 
Jag är kär, har börjat gilla katter nu efter att jag såg den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar