måndag 3 september 2012

Söndag

Dagen idag började med ännu än väckning klockan 8 men den här gången utan Kagen.
Efter lite pancakes och bacon gjorde vi i ordning oss för en dag på farmen. Vi har åkt alla möjliga olika sorters traktors, vi har gungat, klappat grodor, lärt oss att skjuta med gevär osv. Bilderna får tala för sig själva.
Jag och Izzy
Jag och Ransen
Jag och sötaste Kagen
Sammi och Kagen
Jag och Mekan
Jag och syrran
 Fångade en groda (Kajsa tänkte på dig då ♥)
 Kagen och sammi



 Här skjuter jag mitt första skott i hela mitt liv
En grymt lyckad och rolig dag!
Sedan väntade 7 timmars bilresa hem. Stannade och åt middag och den såg ut såhär

Kvällen har spenderats med Sammi, Tim och Ryan. Vi har kört bil i skogen- mamma och pappa bli inte oroliga, jag överlevde därför berättar jag dethär! Jag trodde på riktigt att jag skulle dö. Vi åkte i Tims jeep som inte har några dörrar eller tak och inga bilbälten. Vi svängde av vägen in i en skog där det inte var någon stig eller någonting. Vi åkte över stora stenar, träd som hade ramlat och vi åkte i upp och nedförsbackar som var som stup/vägg. Haha jag var riktigt nära på att ringa hem och säga att jag aldrig mer kommer komma hem mer för efter den här bilturen kommer jag dö. 
Men jag överlevde och nu efteråt kan jag säga att det var grymt kul!
Sedan drog vi hem till Tim och badade och efter de drog vi hem till oss och spelade Wii och dom försökte lära sig prata svenska, gick väll sådär.. Sen fick dom smacka jungelvrål, något dom helst inte gör om haha. 

Nu är klockan snart 3 så nu är det minst sagt läggdags för lilla mig som är ledig i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar