tisdag 11 september 2012

En vanlig dag i landet "over there"

Första F:et idag då.. I US history vilken försej inte var så oväntat. Men jag blev ganska besviken då jag faktiskt pluggade ganska mycket till det. Det måste betyda att mitt pluggande inte ger så mycket resultat då jag ändå inte förstår något. Ska iaf gå och göra omprov under min advisoryclass i morgon.
Fick även tillbaka spankskaprovet då jag hade alla rätt så ett A på det.

Just nu sitter jag i sängen och pluggar inför matteprovet i morgon. Känner att jag har koll på det mesta, men ska inte säga för mycket nu.

Förutom allt plugg hela tiden så flyter livet i drömlandet på som det ska. På torsdag ska jag och Alba (spanska utbytesstudenten) så volleyball match, det är min skola som möter Owasso. Och sen på fredag ska jag och Kenzie på Owasso-Jenks footballgame.

Det var allt jag hade att berätta om juste nu.
Sorry om bloggen är tråkig förtillfället och är inte så bra på att uppdatera, men just nu känns det som varje dag ser lika dan ut. Skola-plugg-practice-plugg-sova. Händer inget speciellt...
Nu ska jag ta en dusch då jag fortfarande sitter med fotbollskläder på. Sen blir det tidigläggdags då jag är helt slut på dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar