söndag 9 september 2012

Lördag i text och bilder

Gårdagen började med tidig uppstigning för att sedan bege oss (jag, sami och Allie) till ett sjukhus här i Tulsa där det var "öppethus". Dagen gick ut på att visa små barn att man inte ska vara rädd för doktorn, så hela sjukhuset var dekorerat med ballonger i alla möjliga färger, man kunde göra ansiktsmålning, få nellabjörnar osv osv. Var hur kul som helst. Jag och sam var i lekrummet och hade hand om minigolfen.

Allies, samis och mitt armband som vi fick där
 Sam hjälper barnen
 Sekunderna innan jag gjorde wholeinone
 Sam och jag och våra fina nallebjörnar
 Allie och jag
Sam leker tittut från toan
 Allie och Sam- sverigefan
 Sam och jag
 I bilen med våra fina gröna tröjor
När vi kom hem var det snabba ryck för att sedan dra till första soccermatchen som såklart ska bli inställd pga av att motståndarna var för få spelare. Så vi körde internmatch mot varandra istället. 
Såhär ser jag ut redo för match. 
Och gissa vilket nummer jag har...
...
Efter matchen gjorde jag och syrran ordning oss för att sedan dra på cook out i Kenzies hus tillsammans med Destiny, Kenzie, Kelly, Sami, Jacob och Tyler. För ni som inte vet vad cook out är, det är när man grillar MASSOR med mat och äter det haha. 
Så vi åt allt du kan tänka dig, kykling, fläskfile, räkor, lax osv osv. 
När all mat var i magen slängde vi oss i poolen och bada. 
Efter det tog jag, Sammi, Kelly och Kenzie en åktur i Kenzies golfbil. Riktigt kul hade vi!
Kvällen/morgonen avslutades sedan med film hemma hos Tim.
 Vaknade imorse vid halv 10 efter knappt 5 timmars sömn. De betyder tidig läggdags ikväll om jag ska orka skola i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar