måndag 24 september 2012

September 24

Slänger in ett snabbt inlägg nu innan jag somnar.
Helgen har varit en riktigt "ta igen helg". Har sovit, legat hemma och kollat på 1000 filmer och bara chillat med syrran. Hade en riktig tjejkväll igår tillsammans med syrran och Kenzie. Vi målade naglarna, pröva massa olika frisyrer som vi ska ha på homecoming och avsluta kvällen med film och sömn i soffan.

Dagen idag har sett ut som resten av helgen. Spenderat hela dagen i soffan framför filmer.
Har även spelat soccermatch nu på kvällen. Förlora med 2-1 efter att vi ledde genom nästan hela matchen men tappade i slutet. Fick även en glidtackling på mig precis framför domaren men inte fick jag frispark för de inte. Var iallafall lagom sur efteråt. Kom hem, tog en dusch och nu ligger jag i min underbara säng.
Får hoppas på att jag vaknar upp med ett bättre humör i morgon.

God natt från en trött och inte super glad Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar