fredag 7 september 2012

dåligupdatering på sista tiden- ska bli ändring på det!

Anledningen till den dåliga uppdateringen är att jag har haft fullt upp med saker som inte alls är värda att skriva om på bloggen..
Men lite kort uppdatering om vad som hänt dom senaste dagarna. Har haft galet mycket läxor och prov. Hade spanska prov som jag fick 100% på. Engelska prov som jag fick 86% på. Child Development prov som jag fick 100% på och idag hade vi Historia prov som jag inte ens vill veta procenten på.... Så får väll säga att det går ganska bra i skolan iaf. 
Blev dock kallad till rektorns arbetsrum häromdagen. Anledningen var att när jag bytte min athltic medicine class till child development glömde dom att ta bort mig från athletic medicine så nu stod det att jag hade skolkat mer än 10 lektioner (vilket egentligen innebär att man blir avstängd från skolan). Fick lite panik där ett tag men det löste sig när jag förklara hur situationen var. Men då har man fått sätt hur deras arbetsrum ser ut iaf. Och ja, det ser ut och är precis som på de amerikanska filmerna. 
Vad har mer hänt.. 
Vi skulle egentligen ha våran första soccermatch på lördag, men motståndarna hade bara 6 spelare som kunde ställa upp så dom lämna WO *suck*.

Det var allt intressant jag hade att berätta från dom här senaste dagarna. 
Nu ska jag gå ner till syrran för är livrädd. Det blåser sjukt mycke ute så huset knakar hela tiden. Så om jag inte uppdaterat på några dagar, så borde ni bli oroliga att en tornado har varit o hälsat på här i oklahoma. 

Bli inte orolig mamma, jag driver. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar