fredag 21 september 2012

Senaste veckan..

Usch va dålig jag är på att uppdatera denna blogg.. Ska FÖRSÖKA bättra mig.

Senaste veckan då.. Vakna-skola-plugga-sova...
Okej, i tisdags var vi och kolla på en volleyball match, min skola mot owasso och min skola vann:)
Så vad mer har hänt.. Nada..
Idag efter skolan hängde jag med syrran till doktorn för hon har fått ont i käken, efter det åkte vi förbi Braums för att belöna oss själva med en glass. Helgens planer är tidig uppstignig i morgon för att ha en minikonsert med vocalmusic. Efter det blir det soccermatch-första för säsongen, håller tummarna att min fot håller! Efter matchen ska vi och shoppa homecoming dress:D
Sen är vi ju lediga på måndag så blir en lång helg, tummen upp för det.

Lite snabb uppdaterin var det.

Bild på Sam medans vi vänta på farbrordoktorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar