söndag 16 september 2012

Helgen i text och bilder

I fredags åkte jag, Kenzie, Sam och Alba till Owasso för att kolla när dom mötte min skola i fotboll.
Efter matchen drog jag, Sam och Kenzie hem till Destiny en snabbis

Lördagen började med att jag vakna runt 11 och gjorde i ordning mig för att sen dra iväg på "fotbollsmatch" som blev iställd så vi hade träning istället. Dum som jag är failade jag med ett skott och drog upp min skadade fot igen *suck*. Får se hur länge jag måste vila- inte länge hoppas jag då jag behöver mina träningar när jag äter så mycke NYTTIG mat...
Efter träningen drog jag hem och tog någon timmes nap och sedan drog vi iväg på muding (man åker i en bil i lera)
Här är en bild på mig och Kelly i bilen på väg till floden där vi åkte.
På kvällen drog jag och Sam hem till Harrison tillsammans med Tim och Ryan också. Vi spenderade natten där och kvällen bestod utav att åka fyrhjuling i en hästhage, prat och filmtittande och några få timmars sömn. 
Dagen idag började med att vi vaknade upp hos Harrison och killarna hade varit och köpt donuts till frukost- kan dagen starta på ett bättre sett? 
Sedan har dagen idag bestått till att plugga och pratat i skype. 
Nu är det läggdags och tidig uppstigning i morgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar