onsdag 2 januari 2013

NYÅR

Tänkte berätta hur jag firade in 2013.
Trots att jag befann mig på andra sidan jordklotet så kändes det lite som hemma då jag firade med Liv som också är en exchange student från Sverige. Även första året jag firar in det nya året utan fyrverkerier, vindruvor på tolvslaget, och utan att kolla på tvn från Skansen och dom säger "ring klocka ring". Istället firade vi med coola hattar, röda plastmuggar och på tvn visade dom när bollar åker ner på Times Square. Någon gång i mitt liv ska jag vara där i New York på nyår!
Trots att jag och min göteborgare bara träffats några få gånger innan och bara på Ef möten så kunde jag inte valt att fira på ett bättre sett än med den störtsköna tjejen. Vi stannade uppe till kl 8.40, var nära att boka en resa till London kl 6 på morgonen, vi pratade om allt mellan himmel och jord, vi tog bilder och gjorde några sjuka filmer och massa mer.

2012 var ett av dom bästa åren i mitt liv. Så många minnen, så mycket nytt, så många nya fina människor som kommit in i mitt liv, det har definitivt varit ett år att komma ihåg.
Jag är säker på att 2013 kommer bli minst lika bra. Det året jag kommer få uppleva en dröm jag länge haft att få åka till LA, jag kommer få träffa alla mina älskade Svenskar igen efter en enorm saknad, jag kommer börja räknas som en vuxen då jag fyller 18, och massa andra planer för det här året. Jag är mer än redo för dig 2013!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar