fredag 11 januari 2013

En eftermiddag med Alba

Eftermiddagen och kvällen har spenderats med min spanska kompis. Haha vi har pratat svenska/spanksa, vi har snackat, snackat och sedan snackade vi, vi är ju tjejer så vad förväntade ni er liksom.

Bjuder på två sköna videosar. Och får väll förklara mig lite i min video. Mamma förstår att du är lite förvirrad nu när jag skrev i andra inlägget att jag inte ska gifta mig på några år, och nu säger jag att mitt bröllop är planerat. Jag har hittat killen jag ska gifta mig med! Han bor i Frankrike, han har bott i Spanien i flera år så han kan spanska (bra va farmor?), han är jätte bra kompis med Alba, och han är nog den snyggaste killen som existerar på denna jord. Problemet är bara att han inte har en aning om vem jag är, och jag vet inte hans namn, men det kan vi ändra på lätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar