torsdag 10 januari 2013

10 januari

Så har jag även överlevt denna dagen i staterna. Inte försenade denna morgon vilket är ytterst ovanligt för Anna och Sam. Vi fick även en parkeringsplats denna morgon, det tackar vi för då det öste ner regn, så håret blev bara blött istället för plaskblött.
Inte ett dugg intressant hända en dag som denna. Förutom att jag hade min första lektion i min nya klass marriage and family life. Och den lektionen gick ut på att vi skulle lägga ett puzzel i två timmar. Haha och nej jag skämtar inte. Kul hade vi iallafall.

Eftermiddagen/kvällen bestod av plugg. Okej ska inte ljuga.. Plugg då jag tog en paus från Facebook, Twitter, alla bloggar jag läser, instagram och efter att ha läst Aftonbladet. Men lite plugg blev iallafall gjort.

Annars har det varit en bra dag till jag kommer ner och ska äta middag då lillsyrran berättar att det har spridits någon influensa i Kansas (staten ovanför oss) och att det redan är 20 personer som dött. Tror ni jag fick lite panik eller då jag har världens hosta och varje gång jag hostar låter det som att jag ska hosta upp hela lungorna. Blir ju inte bättre av att min hostmom säger jag vet att du har hosta anna jag har det också, så såfort du känner av de minsta att du har feber eller något du ringer du mig direkt så åker vi till sjukhuset. Jahapp där fick jag ännu mer panik tack för det.

Hörde även att det varit en till skolskjutning den här gången i Kalifornien, vad är fel på människorna i USA!?

Nej nu ska jag gå och göra klart mitt projekt i adult and family living då jag har en presentation i morgon. Tack tack till alla som säger lycka till:)

Puss och kram skummbanan från en anna som såg ut såhär en dag som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar