söndag 3 februari 2013

Söndag

Kvällen i går fick ett stort plus från mig. Var som sagt på Trojan idol vilket var blasé det roligaste jag varit med om. Haha tror att killarna ska hålla sig till baseball och inte satsa på någon sångkarriär. Tog massa videosar så lägger upp dom här på bloggen någon gång under veckan så får ni höra allt från Justin Bieber till Pokémon. Efteråt drog jag med några kompisar till yolotti (Guds gåva till människan). Det året glasställe där man får göra sin egna glass, välja alla möjliga glassmaker och topping osv och eftersom jag befinner mig i USA så finns det mycket att välja på.

Dagen idag började med att jag skype med en grymt saknad Ollie. Efter det var det iväg på soccermatch vilket gick bra, vann med 10-2. Efter det åkte jag och syrran hem och duscha och gjorde i ordning oss för att sen åka och shoppa i X antal timmar. Fick med mig ett iphoneskal och en plånbok hem, bättre än ingenting. Sedan blev det ännu en sväng till yolotti för att äta middag bestående av glass i stora lass.

Har ju inget val då jag är i USA så har även kollat på the superbowl vilket är den största fotbollsmatchen på hela året. Kan väll inte säga att jag är jätte intresserad och kollar jätte mycket, men jag kollade faktiskt när Beyonce sjöng, räknas det som att ha kollat?

Nu blir det sängen och i morgon väntar en ny vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar