fredag 8 februari 2013

Mat snack

Måste bara visa världen hemma i Sverige det här. Så USA=feta människor=Sant! Fick det verkligen klart för mig när jag hitta den här GIGANTISKA påsen med flingor inne på wallmart idag. DEN ÄR LIKA STOR SOM HUNDMATSFÖRPACKNINGARNA!!! Och nu snackar vi inte hundmat för ett år, nu snackar vi människomat för ca 1.5 vecka. Nu snackar vi rädda om sina magrutor då dom skyddar dom med 15 lager fett.
Och när vi sitter vid lunchen och alla sitter och säger att jordnötssmör är nyttigt. Haha jag den ända vettiga där tror att dom skämtar, men icke sa Nicke; det ända fett som det innehåller är fettet från nötterna och det är bra fett.. Det är vad dom stackars själarna tror.
Så älskade svenskar gå inte runt o säg att ni ska börja ert nya liv med att svälta er själva för att se ut som victoria secret's modellerna i sommar. Gå istället in på Google sök på "amerikanare" och helt plötsligt känner du att du kan unna dig mer än gärna med en liten extra chokladbit utan en gnutta ångest.

Så mamma och pappa, Inge mer klaga varje gång jag sagt att jag köper (köpte) en cola varje dag i cafeterian på Rudbeck eller varje gång jag går hem från skolan och gör sockerkakasmet och äter till mellis, för om ni jämför mig med en amerikanare är jag rena rama Anna Skipper.

Vad negativ jag låter mot amerikanare nu... Men sanningen är att innerst inne tror jag att jag har lite amerikanare inuti mig, för oj vad jag älskar mina peanutbutter-nutella-mackor till frukost varje dag, men det behöver vi inte prata om nu. Vi sätter istället punkt efter Anna Skipper.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar