söndag 24 februari 2013

Helgen i text

Fredag kväll spenderades tillsammans med Alba, Clara, Jacob, Richard, Ellen och Mary. Vi drog till skolan för att kolla killarnas basketboll match sedan bar det av till yolotti för lite icecream och tillslut hem till Mary där vi dansa, snacka och spela fotbollsspel.

Lördag bestod av att städa och tv hela dagen. På kvällen hade jag min första amerikanska dejt!! Gick ut med Julian, vi gick ut och åt på italiensk restaurang och sen gick vi på bio och såg Identity Thief.
Efter den lilla dejten åka jag hem till Kelly för att sen åka till the river och träffa hennes pojkvän och hans kompis. Kvällen avslutades hemma hos Kelly där jag o syrran slog läger över natten.

Dagen idag har varit som dom flesta söndagar.. Skype, tv, data.

Avslutat detta inlägg med ett litet konstverk jag gjorde idag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar