fredag 3 maj 2013

Så kom man visst på att man hade en blogg..

Så vad har hänt sedan prom då? Skola, skola, skola. Syrran har fyllt samma siffror som mig. Firade henne med middag på en sushirestaurang i fredags och på lördagen åkte vi hem till kenzie där det var poolparty för henne. Hela fotbollslaget var där och några andra trevliga personer. Söndagen hade vi match och vi vann vår första match för säsongen (om man inte räknar med den vi vann på wo).
Har också hämtat upp min cap and gown inför graduation som är om 19 dagar.
Har även fått nya biljetter för min hemresa. Kommer nu landa på Arlanda kl 2 den 29:de maj.

Tror inte det hänt så mycket mer som är värt att skriva om här på bloggen. Ska verkligen försöka bli bättre på att uppdatera.

Ska föresten till Missouri på fredag med världens bästa kajsa. Wihoo!

Jag och Payton 

Jag tror Gud är full... Från 29 grader till 8.

Jag och Allie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar