söndag 12 maj 2013

Helgen

I fredags direkt efter skolan åkte jag, Sam, kenzie, destiney, Jordan och casey +kenzies familj till kenzies pappas kompis som bor mitt ute på landet. Vi tog med massa fyrhjulingar, en jeep och nått annat fordon som jag aldrig sett förut, det var som en go-cart men det var fyra säten. Hela kvällen gick iallafall åt till att åka i lera, raca och massa annats skoj. åkte också fast i leran med jeepen så en traktor var tvungen att dra upp oss. Tänkte iallafall på min kära bror han skulle ha haft en av dom bästa kvällarna i sitt liv om jag känner han rätt. Det bjöds även på en awesome bbq med ribs, kykling, kräftor, räkor, korvar och massa annat gott. Tog ca en timma att åka hem så kom hem vid midnatt ungefär.

Lördag morgon började med att jag tillsammans med några kompisar åkte och kolla på killarnas rugby match. Haha vet inte riktigt vad jag ska säga om det: men det var en rolig upplevelse. Killar som springer runt med kort-korta byxor, slimmade tröjor och bråttas och gör ill varandra.. Anyways, efter Deb matchen åkte jag, destiney och kenzie till tjejernas soccer match, vilket var state-final. Tyvärr så förlora dom på övertid med 3-2.
Efter matchen åkte vi hem till kenzie för att göra rent fyrhjulingarna vilket tog sin lilla tid efter all åkande i lera kvällen innan.
Vid 7 åkte vi över till Kevin för hans graduationparty. Var trevligt att träffa massa kompisar och bara hänga.

Dagen idag, Mother's Day, har bestått v lunch på en super god restaurang precis vid vattnet super mysigt, sen har det bara varit tv-tittande.

I morgon väntar min sista hela vecka i jenks highschool. På måndag veckan efter är det graduation och sen sommarlov den torsdagen. 5 skoldagar kvar innan graduation borde jag allt fixa ;)





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar