tisdag 9 oktober 2012

7 okober

I söndags blev ju lilla jag 17.
Började dagen med att vakna hemma hos Tim och jag och syrran drog tunt 10. Drog hem och bytta om osv sedan drog vi och kolla på en collagesoccermatch. 
Efter matchen åkte vi hem och sedan drog hela familjen ut på middag- super mysigt!
När vi kom hem hade Deb bakat universums godaste tårta! Det var chokladtårta med kokos/kola smet över. Ser kanske inte så jätte tilltalande ut men ojojo vad synd om er som inte fick smaka utav den;)

Sedan fick jag en jätte fin present utan världens bästa hostfamily. Jag fick en scrapbook med massa olika tillbehör så jag ska fylla med massa bilder under mitt år. Kommer bli hur awesome som helst"
Hade en super mysig dag med världens underbaraste hostfamily!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar