fredag 12 oktober 2012

Spiritweek

Den här veckan har det varit spirit week i min skola. Vilket innebär att varje dag har ett tema som man ska klä ut sig till.
måndags var det "skoluniformtema" och tråkiga som jag och syrran är hoppade vi över att klä ut som den dagen då vi verkligen inte hittade något att ha på oss.

I tisdags var det "american-day". Men Tim sa: Jag lovar att betala dig om du har på dig sverigekläder den dagen. Så självklart satte jag på mig en sverigetröja och gick runt med den hela dagen. Fick endel konstiga blickar, men dom flesta tyckte bara det var kul.
I onsdags var det "swag-day". Då gick alla runt med kepsar, oversize t-shirts och hängbyxer. 
En bild på Destiny och syrran
Torsdags var favoritdagen, då var det "nerd-day". Bilderna kan få tala för sig själva.


Och idag var det "Jenks-day" då alla skulle bära Jenks(min skola) kläder.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar