onsdag 3 oktober 2012

3 oktober

Blev precis påmind utav Kajsa att jag faktiskt har en blogg, vilket jag helt hade glömt bort.
Snabb uppdatering vad som hänt sen senast jag skrev då.
Söndagen bestod av match som gick sisådär. Förlorade med 5-2 vilket inte var något vidare. Vi hade dock inga avbytare och 3 spelade skadade. Jag gjorde dock båda målen så får väll inte deppa ihop för mycket.
Efter matchen åkte jag och sam och Kenzies familj ut och åt på en BBQ restaurang och på vägen hem blev det ett stop för glass.
Sedan har mån-idag sätt ut som vanligt. Inget speciellt har hänt, förutom att jag fick B på historia provet (1% ifrån ett A) så då var det glada miner minsann.
Idag efter skolan drog vi även och köpte klänning och skor till homecoming. Nu kan jag äntligen andas då det är mindre en två veckor kvar och nästan allt är fixat.
Bilder från senaste dagarna:


Imorgon blir det sova ut. Alla lektioner börjar 9.40 i morgon, men eftersom jag läser nästan alla mina klasser med sophomores (fast jag är senior) så har jag inget att göra i morgon, för alla sophomores ska ta ett test hela dagen. Så Har inga lektioner i morgon :D Är inte helt bestämt än men antingen så drar jag och syrran till the fair och spenderar hela dagen där i morgon eller så åker jag till skolan ändå och pluggar, får helt enkelt se vart dagen tar mig (haha)

Nu väntar min underbara säng. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar