måndag 4 mars 2013

Helgen, bättre sent än aldrig

Har helt glömt bort att berätta om min helg. I fredags åkte jag och Diana till ett smoothiecafe och efter det åkte vi till skolans musikal som var "modern millie". Jg var helt chockad att så många talanger går i min skola. Alla danade så fruktansvärt bra och sjöng och spelade teater. Var en hur lyckad kväll som hellst.

Lördagen bestod av en husvisning som vi åkte på då min familj hittade ett hus som dom var helt kära i. Var en grymt stor ville som var rena rama Baverly Hills huset. Tyvärr så var det så mycket jobb som var tvungen att göra då det var fuktskador i nästan varje hus så blev ingen affär där inte.
Efter det drog jag och syrran på säsongen första soccermatch. Förlorade med 4-2 men jag och syrran gjorde mål så vi ar inte allt för deppiga efter. Fick dock ett riktigt fins ben efter den matchen...
Drog hem och resten av helgen bestod av serierittande:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar